မိမိ၌ ျဖစ္လာသမွ် ဒုကၡတို႔သည္ ခံစားမူဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ ခံစားမူ မရွိေတာ့လွ်င္ ဒုကၡျဖစ္ေတာ့မည္ မဟုတ္ေခ်။။
သုတၱနိပါတ္၊ ဒြယတာႏုပႆနာသုတ္
ခံစားမူ ဘယ္ေသာအခါမွ် ျဖစ္ေပၚမလာခဲ့လွ်င္ ယင္းသို႔ ခံစားမူခ်ဳပ္ျငိမ္းျခင္းေၾကာင့္ တပ္မက္မူတဏွာ ထင္ရွားျဖစ္လာနို္င္ပါဦးမည္ေလာ။
ခ်စ္သားအာနႏၵာ
ထုိေၾကာင့္ ဤခံစားမူသည္ သာလ်င္ တပ္မက္ျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္း အေျခခံ ျဖစ္ေၾကာင္း အေထာက္အပံ ျဖစ္ေခ်သည္။
ခ်စ္သာအာနႏၵာ
ဤသို႔လွ်င္ ခံစားမူကို စြဲ၍ တပ္မက္ျခင္းသည္ ျဖစ္ေလ၏။
တပ္မက္ျခင္းကိုစြဲ၍ ရွာမွီးျခင္းသည္ျဖစ္ေလ၏။
ရွာမွီးျခင္းကို စြဲ၍ ရျခင္းသည္ ျဖစ္ေလ၏။
ရျခင္းကို စြဲ၍ အသံုးခ်ရန္ စိတ္ဆံုးျဖတ္ျခင္းသည္ ျဖစ္ေလ၏။
၎ကိုစြဲ၍ ႏွစ္သက္တပ္စြဲျခင္းသည္ ျဖစ္ေလ၏။
၎ကိုစြဲ၍ သူမ်ားႏွင့္မဆိုင္ ငါသာပိုင္ဟု သိမ္းပိုက္ျခင္းသည္ ျဖစ္၏။
၎ကိုစြဲ၍ သိမ္းဆည္းျခင္းသည္ ျဖစ္ေလ၏။
၎ကိုစြဲ၍ ဝန္တိုျခင္းသည္ ျဖစ္ေလ၏။
၎ကိုစြဲ၍ ေစာင့္ေရွာက္ျခင္းသည္ ျဖစ္ေလ၏။
၎ကိုစြဲ၍ တုတ္ ဓား လက္နက္ေဆာင္းရျခင္း၊ ခိုက္ရန္ျဖစ္ျခင္း၊ ဆန္႔က်င္ဘက္ျဖစ္ရျခင္း၊ အျငင္းပြားရျခင္း၊ မခံခ်င္ေအာင္ေျပာျခင္း၊ ကုန္းတိုက္ျခင္း၊ လိမ္လည္းျခင္းဟူေသာ ယုတ္မာေသာ အကုသိုလ္တရား မ်ားစြာတို႔သည္ ျဖစ္ၾကေလကုန္၏။။
သုတ္မဟာဝါ။ မဟာနိဒါနသုတ္
No comments:
Post a Comment